Ons nieuwe helpcentrum is alweer een tijdje beschikbaar voor applicatiebeheerders. Deze geeft toegang tot de Medimo handleidingen en kunnen applicatiebeheerders gebruiken om tickets in te dienen. Vanaf nu kunnen ook alle gebruikers van de zorgorganisaties vanuit Medimo doorlinken naar het helpcentrum. De applicatiebeheerder is nog steeds de enige die een ticket kan indienen. De komende tijd investeren we flink in de uitbreiding van ons helpcentrum, zodat ook apothekers een ticket via het Helpcentrum kunnen indienen. Ook voegen we steeds meer documentatie toe, waaronder korte instructiefilmpjes voor gebruikers. Met de uitbreiding van het helpcentrum wordt het oude ‘help’ gedeelte in Medimo langzaam uitgefaseerd. Zo is het binnenkort niet meer mogelijk om tickets in te dienen via de mail.

Zelf alle mogelijkheden van Medimo ontdekken? Klik dan in de Medimo-applicatie rechts van het scherm op het poppetje en ga naar Helpcentrum. Uiteraard houden we je ook via de nieuwsbrief op de hoogte van alle ontwikkelingen. Krijg je die nog niet? Schrijf je dan snel in!

Wellicht vindt u dit ook interessant

Nieuwe versie Medimo
De nieuwe versie van Medimo (2023-2) zal in de avond...
Toegang nieuw Medimo Helpcentrum uitgebreid, oude help-pagina verdwijnt
Ons nieuwe helpcentrum is alweer een tijdje beschikbaar voor applicatiebeheerders....
Medimo & VZVZ geven online workshop over het eenvoudig ophalen van medicatieverstrekkingen
Gebruikt jouw zorginstelling het EVS van Medimo en wil je...
Helpdesk sluit op 15 december om 16.00 uur
In verband met onze kerstborrel voor alle Medimo medewerkers zijn...

Waar ben je naar op zoek?

Medimo portaal

Medimo Portaal

Medimo Secure

Log hier in bij Medimo voor elektronisch voorschrijven en/of elektronische toedienregistratie

Medimo GGZ

Inloggen voor instellingen in de geestelijke gezondheidszorg

Medimo ABC

Werkzaam op Aruba, Bonaire of CuraƧao? Log dan hier in.