Omdat COVID-19 (het coronavirus) inmiddels een flinke grip heeft op onze maatschappij, wil Medimo u informeren over maatregelen die we hebben genomen om de bedrijfscontinuïteit voor al onze klanten te waarborgen.
Tijdens de persconferentie van premier Rutte zijn er nieuwe maatregelen bekend geworden met betrekking tot het Coronavirus. Medimo wil meegaan in deze nieuwe maatregelen en heeft besloten dat met ingang vanaf maandag 16 maart medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis werken. Medimo beschikt over prima faciliteiten om het werken vanuit huis mogelijk te maken. Ook onze werkprocessen zijn daar op afgestemd en veel van onze medewerkers werken al regelmatig een dagje thuis.
Medimo support blijft onveranderd
Zoals u gewend bent kunt u de helpdesk gewoon via de telefoon bereiken op 085 – 773 773 5 (optie 1), wel heeft het onze voorkeur om de vragen zoveel mogelijk per mail te stellen: helpdesk@medimo.nl.
Afspraken alleen nog virtueel
Wij stellen de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners natuurlijk voorop. Daarom hebben we besloten om interne en externe vergaderingen zo veel mogelijk virtueel te houden. Dit geldt ook voor projectbijeenkomsten ten behoeve van Medimo implementaties en trainingen voor zorgmedewerkers, voorschrijvers, apothekers en functioneel applicatie beheerders. Daartoe hebben wij een scala van tools tot onze beschikking en kunnen deze met u afstemmen. Voor reeds gemaakte afspraken nemen wij contact met u op.
Continuïteit staat voorop
We doen er alles aan om onze bedrijfsvoering op niveau te behouden en informeren u als er in onze aanpak of beschikbaarheid iets verandert. Mocht u specifieke vragen hebben over dit onderwerp stuur dan een mail naar info@medimo.nl.