Loading…

Gebruikers-
bijeen-
komsten

Medimo verzorgt gebruikersbijeenkomsten voor artsen, apothekers, beheerders en ict medewerkers. Twee keer per jaar organiseren wij bijeenkomsten waarbij inzicht wordt gegeven in de ontwikkelingen van Medimo. De nieuwe functionaliteiten worden toegelicht, waarbij wij ruim stil staan bij de gebruikerswensen en vragen. Tevens worden voorbeelden van 'Best Practices' in de praktijk gedemonstreerd. Daarvoor zijn diverse sprekers aanwezig. Elke bijeenkomst kent een eigen thema.

Overzicht data
17 september 2015; thema elektronische toedienregistratie
17 maart 2015; thema meetwaarden in Medimo

Kosten
Aan deze bijeenkomsten zijn geen kosten verbonden.

Aanmelden
Aanmelden kan bij dhr. M. Smit (maarten@medimo.nl). Het maximum aantal inschrijvingen bedraagt 15 personen.

Cursuslokatie
De cursus zal plaatsvinden in Houten, 3991 DE Prins Bernhardweg 69.

Dagprogramma
Ontvangst vanaf 9.00 uur
• Ochtendprogramma van 9.30 uur - 12.30 uur
• Lunch (aangeboden door Medimo) van 12.30 uur - 13.30 uur
• Middagprogramma van 13.30 uur - 16.00 uur
• Afsluiting met drankje en hapje

Meer weten over onze
produkten en diensten?